Hogyan vásároljak?

A termék kiválasztása
Böngésszen webáruházunkban, válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket a "kosárba" gombra kattintva. Amennyiben nagyobb mennyiséget szeretne ugyanabból a termékből vásárolni, a "kosárba" gomb mellett be tudja írni a kívánt darabszámot. A vásárlás összegét és a kosara tartalmát a "kosár" ikonra kattintva tudja megtekinteni és módosítani (jobbra fent). Ha a megvásárolni kívánt termékeket összegyűjtötte, a "kosár" menüpontnál tudja véglegesíteni megrendelését.

Megrendelés menete
Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat. Kérjük a rendelés-feldolgozási folyamat meggyorsítása érdekében a megrendeléshez szükséges adatokat figyelmesen, pontosan töltse ki (szállítási és számlázási név, cím, telefonszám, email cím)! A személyes adatok kitöltése után kérjük válasszon a szállítási és fizetési módok közül. Ezután a rendszer összegzi a megrendelést, amennyiben ezt rendben találta, a „megrendelés” gombra kattintva tudja megerősíteni a rendelést.

Visszaigazolás
Ha sikeresen elküldte a megrendelést, egy automatikus visszaigazolást fog kapni a megadott e-mail címre, hogy az megérkezett hozzánk. Kérjük ellenőrizze SPAM mappáját is, amennyiben nem kap visszaigazolást, valószínű, hogy rosszul adta meg email címét. Előre utalásos fizetési opció választása esetén kérjük várja meg a díjbekérőt, a megrendelés visszaigazolás nem díjbekérő! Rendelése állapotával kapcsolatban az info@poolshop.hu email címen vagy a +36-70/425-8370 telefonszámon tud informálódni (kérjük ehhez készítse elő a megrendelés számát). A rendelések átfutási ideje 2-3 munkanap, kérjük utólagos rendelés módosítás esetén vegye figyelembe, hogy a rendelés feldolgozási idő a módosítás miatt hosszabbodhat. Futárnak átadott csomag esetén a rendelést nem áll módunkban módosítani!

Szállítás
Személyes átvétel esetén kérjük várja meg, míg telefonon vagy e-mailben értesítjük, hogy a rendelés átvételre készen áll üzletünkben. A rendelést az értesítéstől számított 2 hétig áll módunkban félretenni. Amennyiben csomagfeladással rendelte meg a termékeket, úgy az MPL küld értesítő e-mailt a csomag feladásakor, ez alapján nyomon tudja követni a csomag útját. A kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik, ezért kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi a csomagot (pl. munkahely).


Átvétel után
A rendelésről szóló számla csomagfeladás esetén minden esetben a csomagban található. Bármely nemű reklamáció esetén kérjük töltse ki ezt a űrlapot vagy írjon az info@poolshop.hu email címre. Garanciális probléma esetén a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a termékhez mellékelt jótállási jegyen található szervizzel. Az ügyintézés kizárólag a vásárlást igazoló számlával vagy nyugtával lehetséges! A reklamációs űrlap elküldése után kérjük várjon, míg kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.