Garanciális probléma esetén kérjük töltse ki pontosan az alábbi űrlapot! A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a termékhez mellékelt jótállási jegyen található szervizzel. Az ügyintézés kizárólag a vásárlást igazoló számlával vagy nyugtával lehetséges! A reklamációs űrlap elküldése után kérjük várjon, míg kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Tájékoztató a tartós fogyasztási cikkekről, jótállásról:
Fogyasztóvédelmi információk
Intex garanciális szerviz:
2040 Budaörs, Gyár u. 2. BITEP Ipari Park
06-30-228-7761
http://www.intexcorp.hu/vev-szolgalat.html
Bestway garanciális szerviz:
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.
06-80-088-342
vagy a gyártói oldalon
https://support.bestway.eu/hu-hu
GRE medencék és Zodiac termékek garanciális szerviz:
2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 4/a
06-70-684-8999, 70-392-8770
Keter garanciális ügyintézés:
claims.hungary@keter.com
A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!